نتایج جستجو برای عبارت :

مشخصات ایفون ۶ اس پلاس

امروز نخستین تصاویر و همچنین لیست کاملی از مشخصات و قابلیت‌های گوشی وان پلاس 10T در دسترس قرار گرفت تا اکنون بتوانیم با اطمینان در مورد عملکرد این گوشی هوشمند صحبت کنیم. این گزارش نشان می‌دهد که باید در این گوشی هوشند منتظر تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و انبوهی از اتفاقات جذاب دیگر باشیم.آنلاین شاپ
تلویزیون جی پلاس خوبه | تلویزیون جی پلاس اندروید|تلویزیون ایرانیبرند جی پلاس برند تازه نفس ایران با گارانتی ال جی گلدایران تلویزیون جی پلاس سری فورکی اندروید بهترین مدل در نوع خود می باشد تلویزیون جی پلاس خوبه چون هم کیفیت داره هم ارزان است فروشگاه جی پلاس در تی وی فول امین حضوربرای اطلاع دقیق از قیمت و مشخصات لینک پایین مطلب کیلیک کنید
 
https://tvfull.ir/74-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-gplus
شکاف بین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو، در حال حاضر با مدل وان پلاس 7 تی پر شده است. با این که کمپانی وان پلاس در زمینه تولید موبایل های هوشمند تازه نفس و نوپا.بوته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مشخصات و قیمت گوشی نوکیا ۷ پلاس- Nokia 7 Plus
نوکیا 7 پلاس از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن Full HD + 2160 x 1080 بهره می برد. نمایشگر آن به دلیل نسبت ظریف آن : 9 ، می تواند بیشترین توجه را به خود جلب کند. قیمت این گوشی2,840,000 تومان می باشد.
مشخصات و قیمت گوشی نوکیا ۶٫۲- Nokia 6.2
نوکیا 6.2 دارای سیستم عامل Android 9 Pie ، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی ، نمایشگر 6.3 اینچی FHD +  و دوربین سه گانه در پشت و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی می باشد. قیمت این این گوشی2,810,000تا 2,980,000 تومان می باشد.
مشخ
امروزه رقابت در عرصه تولید گوشی بسیار بیشتر از گذشته شده است و شرکت های جدیدی مانندوان پلاس(OnePlus) وارد این فضا شده اند. شاید برند وان پلاس برای شما ناشناخته باشد و ترجیح دهید از برند های شناخته شده تری مانند اپل و سامسونگ خرید کنید، اما اگر مشخصات فنی این برند را بررسی کنید، نظرتان تغییر خواهد کرد.
خریدگوشی وان پلاس
وبسایت دیجی‌کالا مگ – مجید نوردوست: براساس اطلاعاتی که روی بنچمارک AnTuTu قرار گرفته است، با مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی C10 پلاس مواجه شدیم. در این اطلاعات گفته شده که گوشی جدید شرکت سامسونگ به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده و ۶ گیگابایت رم دارد. همچنین گفته شده این تلفن همراه هوشمند با اندروید ۷٫۱٫۱ راهی بازار می‌شود.
در حال حاضر شایعات می‌گویند که مشخصات لو رفته مربوط به گوشی گلکسی C10 یا گلکسی C10‌ پلاس می‌شود. حتی گفته شده این گوشی تنها در ک
وبسایت دیجی‌کالا مگ – مجید نوردوست: براساس اطلاعاتی که روی بنچمارک AnTuTu قرار گرفته است، با مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی C10 پلاس مواجه شدیم. در این اطلاعات گفته شده که گوشی جدید شرکت سامسونگ به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده و ۶ گیگابایت رم دارد. همچنین گفته شده این تلفن همراه هوشمند با اندروید ۷٫۱٫۱ راهی بازار می‌شود.
در حال حاضر شایعات می‌گویند که مشخصات لو رفته مربوط به گوشی گلکسی C10 یا گلکسی C10‌ پلاس می‌شود. حتی گفته شده این گوشی تنها در ک
گوشی ايفون 8 پلاس طرح اصلی  تا 64 گیگ رم پشتیبانی می کند.همچنین ظاهر این گوشی با نسخه اصلی آن هیچ تفاوتی ندارد و شما می توانید از وسایل جانبی گوشی اصلی مثل گارد و … استفاده کنید.سیستم عامل این گوشی اندروید  می باشد که می توانید آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید.                     گوشی ايفون 8 پلاسهمچنین می توانید گوشی را  در  رنگ بندی مختلف تهیه کنید.رنگ سفید،مشکی برای سلیقه های مختلف در دسترس می باشد.             طرح اصل ايفون 8اثر انگشت , شتاب سنج, ژ
گوشی ايفون 8 پلاس طرح اصلی تا 64 گیگ رم پشتیبانی می کند.همچنین ظاهر این گوشی با نسخه اصلی آن هیچ تفاوتی ندارد و شما می توانید از وسایل جانبی گوشی اصلی مثل گارد و . استفاده کنید.سیستم عامل این گوشی اندروید می باشد که می توانید آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید.
گوشی ايفون 8 پلاس
همچنین می توانید گوشی را در رنگ بندی مختلف تهیه کنید.رنگ سفید،مشکی برای سلیقه های مختلف در دسترس می باشد.
طرح اصل ايفون 8
اثر انگشت , شتاب سنج, ژیروسکوپ, حسگر مجاورتی, قطب نما
موبایل جی پلاس کیو ۱۰ 
جهت خرید گوشی موبایل دو سیم کارت جی‌پلاس مدل Q10 32GB Black به لینک سایت مراجعه بفرمایید 
شرکت جی پلاس سری جدید گوشی موبایل خود را عرضه دارای ویژگی های روز دنیا با گارانتی ال جی گلدیران  خرید موبایل جی پلاس گلدیران بهترین انتخاب است
شرکت اپل در حال اجرای بزرگترین تولید اولیه ی اپل بعدی خود تا پایان سال میلادی است.این شرکت به درخواست کنندگان قول داده که بین 85 تا 90 میلیون گوشی تلفن همراه از ضفحه نمایش با دو مدل 4.7 و 5.5 اینچ از ايفون 6s و ايفون 6s پلاس تولید کند.
(( کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز است : phonedu.blog.ir))
ادامه مطلب
وان پلاس بعد از سال ها تولید گوشی های گران قیمت حالا قصد دارد باز هم یک گوشی ارزان قیمت به نام وان پلاس ۸ لایت تولید کند.
به گزارش مهر به نقل از انگجت، آخرین بار وان پلاس گوشی ارزان قیمتی به نام وان پلاس ایکس تولید کرده بود و حالا تصاویری از گوشی ارزان جدید این شرکت به نام وان پلاس لایت منتشر شده است.
این گوشی از نظر ظاهری و امکانات شباهت هایی با وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو دارد، اما از نظر قابلیت های سخت افزاری از آنها ضعیف تر است.
وان پلاس لایت ت
گوشی وان پلاس 3 پلاس در راه است


گوشی وان پلاس 3 پلاس در راه است
بر اساس اطلاعات منتشر شده از پان جیوتانگ، افشاگر و منبع خبری معتبر و موثق، گوشی وان پلاس 3 پلاس (OnePlus 3 Plus) به زودی معرفی خواهد شد. اگر به یاد داشته باشید در ماه آگوست اطلاعاتی از یک گوشی در بنچمارک جی اف ایکس بنچ منتشر شد که بعدها نام آن را وان پلاس 3 مینی گذاشتند. در ادامه، تولید وان پلاس 3 مینی رسما از سوی کارل پِی، موسس این کمپانی تکذیب شد. 
بله درست است؛ در آن زما
خبرگزاری آریا – بعد از ماه ها انتشار خبر و شایعه بالاخره امشب پرچمدارهای گوگل نیز معرفی شدند و اکنون می توانیم مشخصات سخت افزاری آنها را با محصولات شرکت های بزرگ دیگر مقایسه کنیم.اگرچه گوگل هنوز نتوانسته در مقایسه با سامسونگ، آیفون و حتی الجی نام شناخته شده ای برای پیکسل دست پیدا کند اما این اسمارت فون ها در کنار قابلیت های سخت افزاری فوق العاده و اندروید سبک می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.پیکسل 2 اکس ال رقبای شناخته شده چندا
وان پلاس از مدت ها پیش اخبار کرده است با برگزاری کنفرانسی اختصاصی تو روز ۲۶ فروردین از گوشی های قوم ی وان پلاس ۸ پرده برداری می کند. درحالی که فاصله ی چندانی تا فرا رسیدن وهله ی وان پلاس نداریم، داده ها اضافی طی چند روز اخیر از این گوشی ها علنی شده اند. پیش زیرفون به دفعات تو رندرهای مختلف، طراحی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را دیده ایم. حال وان پلاس با پراکندن تیزری رسمی در کانال یوتیوب خود، مهربانی تأییدی کنار رندرهای فاش شده می زند و
وان پلاس نورد، گوشی میان رده این کمپانی چینی با مشخصات قدرتمند و قیمت مناسب است. در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه وان پلاس Nord را مشاهده می کنید.
سرانجام پس از گمانه زنی های متعدد و انتشار شایعه های مختلف، شرکت وان پلاس از گوشی میان رده خود با نام نورد - OnePlus Nord رونمایی کرد که یک استثنا در میان گوشی های هوشمند این کمپانی محسوب می شود.وان پلاس نورد ۵Gاز چیپست بالارده بی بهره مانده، اما در مورد سایر مشخصات، دست کمی از گوشی های پرچمدار ندا
گوشی موبایل جی پلاس مدل X10
شرکت جی پلاس با هدف ارتقا و پیشرفت محصولات خود دست به کار بزرگی زد و با تولید گوشی ایکس 10، برای اولین بار محصولات خود را به بروزترین گوشی های تلفن همراه نزدیک کرده است. این گوشی از نظر ظاهر، خوش دستی و استحکام بدنه به یکی از بهترین های برند جی پلاس تبدیل شده است که نسبت به مدل های Q10 و T10 ارزنده تر است. از ویژگی های بسیار خوب جی پلاس ایکس 10 می توان به صفحه نمایش بسیار خوب آن اشاره کرد که در اندازه های معقول و استانداردی ت
نسل جدید گوشی پرچمدار وان پلاس به نام وان پلاس Nord N1 5G به زودی معرفی می شود. اطلاعات جدید این گوشی توسط یک افشاگر منتشر شده است.
کمپانی وان پلاس در سال گذشته میلادی سبد محصولات گوشی های هوشمند خودش را با معرفی یک خانواده اقتصادی جدید گسترش بخشید. این شرکت چینی اکنون در حال کار روی نسل جدید آن است و ما می دانیم که آن چه نام خواهد داشت.
نسل جدید خانواده وان پلاس نورد امسال معرفی می شود
با توجه به اطلاعات به دست آمده از طریق یک افشاگر به نام Max Jambor که
اول مرداد زمان معرفی دومین نسل از گوشی گیمینگ راگ فون ایسوس است این گوشی که در نسل قبل هم بین دستگاه های اندرویدی گیمینگ خوش درخشید از مشخصات خیره کننده ای برخوردار است تا اینجای کار نمایشگر 120 هرتزی ، پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس ، مشخصات تایید شده این دستگاه است اما در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با بقیه مشخصات این گوشی پیش از معرفی آشنا شوید!
گوشی وان پلاس 8 پرو جدیدترین پرچمدار شرکت چینی OnePlus می باشد که از یک ساخت بسیار باکیفیت و آخرین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیای موبایل بهره می بر.نماوا کلیپ 2 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
وان پلاس 3T ؛ اولین گوشی مجهز به 8 گیگابایت رم


وان پلاس 3T ؛ اولین گوشی مجهز به 8 گیگابایت رم
مدت هاست که شایعات مختلفی در مورد گوشی وان پلاس 3T می‌شنویم. این گوشی ورژن جدیدتر گوشی بسیار موفق وان پلاس ۳ است که احتمالا در 15 نوامبر برای اولین بار به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده باید گفت این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 821 است. دوربین عقب گوشی وان پلاس 3T از یک سنسور 16 مگاپیکسل بهره می‌برد که
بررسی ویدیویی زومیت از گوشی‌های هوشمند آیفون ۸ و ۸ پلاس که تا ۱۲ آبان و تا پیش از عرضه‌ی آیفون ۱۰، لقب بهترین آیفون» شرکت اپل را یدک خواهند کشید.

مقاله‌های مرتبط:
اپل کمتر از یک‌ ماه پیش، در جریان رویدادی که در سالن همایش‌های استیو جابز در اپل‌پارک برگزار شد، از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود پرده‌برداری کرد؛ اما برخلاف آنچه انتظار داشتیم، گوشی‌های جدید اپل با نام آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی نشدند و این شرکت آن‌ها را با نام آیفون ۸ و آ
بررسی ویدیویی زومیت از گوشی‌های هوشمند آیفون ۸ و ۸ پلاس که تا ۱۲ آبان و تا پیش از عرضه‌ی آیفون ۱۰، لقب بهترین آیفون» شرکت اپل را یدک خواهند کشید.

مقاله‌های مرتبط:
اپل کمتر از یک‌ ماه پیش، در جریان رویدادی که در سالن همایش‌های استیو جابز در اپل‌پارک برگزار شد، از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود پرده‌برداری کرد؛ اما برخلاف آنچه انتظار داشتیم، گوشی‌های جدید اپل با نام آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی نشدند و این شرکت آن‌ها را با نام آیفون ۸ و آ
 موتورولا از زمان عرضه موتو Z3 تا به امروز پرچم‌دار قدرتمندی به بازار عرضه نکرده است اما به نظر می‌رسد که این کمپانی در آینده‌ای نه‌چندان دور معادلات را در این مورد به نفع خود تغییر بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، رندرهای افشا شده از پرچم‌دار جدید موتورولا که تحت عنوان موتورولا اج پلاس شناخته می‌شود، تلفنی 6.7 اینچی را نشان می‌دهد که مشخصات سخت‌افزاری آن برای بسیاری از همراه‌های پرچم‌دار امروزی آشنا است.
 
این همراه هوشمند از
وان پلاس هنگام شناساندن گوشی وان پلاس ۶ درون سال ۲۰۱۸، نسخه ای ویژه از این دستگاه را داخل اختیار کارشناسان مرزوبوم ی فناوری بوسیله نیت تدارک ی نقد و معاینه فراغت داد. مایه های موردبحث به نسخه ی پیش تولید درنگ اسباب بازپسین مجهز شده بودند که از قابلیت نمایشگر ابد روشن (Always-On Display) روزی می گرفت. با این حال داخل نسخه ی نهایی رابط کاربری گوشی وان پلاس ۶، استعداد یادشده حذف شد.برهان حذف نمایشگر همیشه برملا این بود که وان پلاس می ترسید این طور قابلی
کمپانی چینی وان پلاس اولین گوشی سری جذاب R خود یعنی گوشی وان پلاس مدل 9R را در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی کرد. گوشی وان پلاس 10R با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ تولید میشود .این گوشی بصورت انحصاری فقط در کشورهای چین و هند عرضه و می توان آن را رده پایین ترین گوشی های سری وان پلاس ۹ برشمورد. کمپانی وان پلاس بعد تر مدل جدید گوشی وان پلاس مدل 9RT را در اواخر سال میلادی گذشته رونمایی کرد.
به گزارش سایت معتبراندروید اوتوریتی، به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص گوشی هوشم
کمپانی چینی وان پلاس اولین گوشی سری جذاب R خود یعنی گوشی وان پلاس مدل 9R را در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی کرد. گوشی وان پلاس 10R با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ تولید میشود .این گوشی بصورت انحصاری فقط در کشورهای چین و هند عرضه و می توان آن را رده پایین ترین گوشی های سری وان پلاس ۹ برشمورد. کمپانی وان پلاس بعد تر مدل جدید گوشی وان پلاس مدل 9RT را در اواخر سال میلادی گذشته رونمایی کرد.
به گزارش سایت معتبراندروید اوتوریتی، به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص گوشی هوشم
کمپانی وان پلاس به تازگی آپدیت اندروید 11 را برای گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو ارائه کرده است، ام تا به حال مشخص نبود تا پایان سال جاری چه گوشی های دیگری می توانستند آن را دریافت کنند که طبق گفته های سخنگوی وان پلاس، در ماه دسامبر کلیه های گوشی های وان پلاس 7هم به اندروید 11 به روز رسانی خواهند شد.
پیش از این هم می شد پیش بینی کرد وان پلاس گوشی های سری ۷ خود را تا پایان امسال به اندروید ۱۱ به روزرسانی می کند چون معمولا تأخیر در عرضه ی اندروید برای دو ن
کمپانی اپل شب گذشته از گوشی‌های آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس رونمایی کرد. در این مقاله، به بررسی اولیه آیفون 14 (iPhone 14) می‌پردازیم و نگاه نزدیکی خواهیم داشت به جایگزین آیفون 13. هنگامی که به ظاهر گوشی آیفون 14 نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که طراحی ظاهری آن …
منبع : بررسی اولیه آیفون 14 (iPhone 14)؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها
موتورولا بعداز چندین افشای بزرگ اطلاعاتی، بالاخره به صورت رسمی و در سکوت رسانه ای از جدیدترین گوشی هوشمند خود Moto G9 Plus رونمایی کرد این گوشی در کنار Moto G9 که اخیرا در هند ارایه شده و Moto G9 Play در بازارهای جهانی دیگر معرفی شد، عرضه شده است Moto G9 Plus مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 730G SoC است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری دارد. این گوشی در پشت دارای یک دوربین چهارگانه با یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.
گوشی موتو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


oceanknow01 گوشی موبایل و لوازم جانبی موبایل مطالب اینترنتی akhbar-technology زیبایی های طبیعت ایران Jose's collection 1co 76621944 مطالب اینترنتی مطالب اینترنتی