نتایج جستجو برای عبارت :

جی تی ای سان اندرس

ابتدا بازی جي تي اي سن اندرس نسخه اندروید رو دانلود کنید که حجمش 2 گیگ و نیم هست رو دانلود کنید برنامه gta sa cheerter هم دانلود کنید برید تو بازی بازی رو سیو کنید   و برید در برنامه گزینه سیو رو بزنید و تغیییراتي  که می خواهید اعمال کنیدد  و گزینه سیو رو بزنید  و برید داخل بازی و اونجايی که بازی رو سیو کرده بودید برید و بازی رو لود کنید. 
اولین بار وقتي Grand Theft Auto: San Andreas براي کنسول PS2 عرضه شد، موجي از خوشحالی بین طرفداران اين بازی ايجاد کرد. آن زمان گفته می شد جي تي اي از تمام توان کنسول سونی براي اجرا بهره می گیرد. فوق العاده بودن و موفقیت چشمگیر اين بازی در نسخه کنسولی، راک استار گیمز را وادار کرد تا به گوشی هاي موبايل هم آن را وارد کند. براي دانلود بازی جي تي اي سن اندرس یا به اختصار همان GTA 5 یا GTA V در اين پست همراه Game Town باشید.(بازی در اين پست مخصوص اندروید میباشد)
با علت نام گذا
بروز شده به نسخه 2.00 در حدود 13 ساعت پیش
Rockstar Games
دانلود GTA: San Andreas v2.00 جي تي اي سن اندرس براي اندروید
دانلود جي تي اي سن اندرس براي اندروید
دانلود نسخه فارسی gta 5 در تهران براي اندروید
بازی معروف GTA 5 یا جي تي اي سن اندرس یکی از بازی هاي جذاب براي اندروید است که قبلا نسخه هاي زیادی از آن براي ps4 وجود داشت حالا شما میتوانید همان کیفیت از بازی را در گوشی اندرویدی خود داشته باشید . اين نسخه از gta در گوگل پلی پولی بوده و قیمتي بالغ بر ۷ دلار دارد ! شما میتوا
مود + دیتا + فايل اصلی
امروزه کمتر کسی وجود دارد که اسم بازی جي تي اي را نشنیده باشد یا حتي از علاقه مندان آن نباشد! بازی جي تي اي 5 یکی از محبوب ترین بازی ها در میان نسل جوان است که توسط کمپانیRockstar Gamesساخته و به بازار عرضه شد نام کامل اين بازی Grand Theft Auto: San Andreas می باشد که سن اندرس از ترکیب نام سه ايالت معروف لس آنجلس، سانفرانسیسکو و لاس وگاس ساخته شده است که دلیل اين امر مطابقت محله ها و مناطق مختلف بازی با مکان هاي مختلفی از اين ايالت ها است.

نقش ا
اولین بار وقتيGrand Theft Auto: San Andreasبراي کنسول PS2 عرضه شد، موجي از خوشحالی بین طرفداران اين بازی ايجاد کرد. آن زمان گفته می شد جي تي اي از تمام توان کنسول سونی براي اجرا بهره می گیرد. فوق العاده بودن و موفقیت چشمگیر اين بازی در نسخه کنسولی، راک استار گیمز را وادار کرد تا به گوشی هاي موبايل هم آن را وارد کند. برايدانلود بازی جي تي اي سن اندرس یا به اختصار همان GTA 5 در اين پست همراه ما باشید.




بازی با کاراکتر CJ آغاز می شودCJمردسیاه پوستي است او به دنبال ع

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


Brandon اتوبار و باربري عدل بار وبلاگ متنوع mpa بهداشت خانه دار 2vpn2 Joseph's life Daniel's collection 86190141
دزدگ