نتایج جستجو برای عبارت :

پابجی موبایل هک شده

آموزش مراحل خرید تفنگ در بازی پابجي موبايل (PUBG MOBILE)، چگونه در پابجي موبايل تفنگ بخریم؟
بازی پابجي موبايل یک بازی مبارزه ای می باشد و بازیکن برنده، بازیکنی است که در این بازی آخرین کسی است که زنده میماند . بنابراین هر بازیکن برای مبارزه پر چالش با رقیب خود باید سلاح های مختلفی داشته باشد. این سلاح ها از سطح ساده تا پیشرفته می باشد و می توان آن ها را با امتیاز یا پولی که در بازی پابجي موبايل دریافت می کنید، خریداری کنید.
در این مقاله نحوه خرید تف
هر بازیکن حرفه ای برای خود تنظیمات مخصوص دارد به طوری که بازی را برای او روان کرده تا بتواند به آسانی به بازی کردن پابجي موبايل بپردازد. ما نیز در این پست سعی کرده ایم که با معرفی تنظیمات مختلف بازی پابجي موبايل به شما کمک کنیم که به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید البته طیف گسترده ای از تنظیمات پابجي موبايل وجود دارد که ما مهم ترین های آن ها را برای شما باز کرده ایم.
آموزش تنظیمات در پابجي موبايل
پابجي موبايل یکی ازبازی های نبرد رویالمی باشد که
دنبال کانال برای اخبار پابجي موبايل میگردی!؟ دوست داری از جدیدترین اخبار پابجي موبايل باخبر باشی!؟ دوست داری بدونی چه آیتم هایی در چه روزی به بازی می آیند!؟ کاری نداره کافیه کانال تلگرامی آی آر پابجي رو دنبال کنید تا از بروزترین و کاملترین اخبار روز پابجي موبايل باخبر باشید.
https://t.me/IRPUBG
اگر پابجي موبايل بازی می‌کنید و قصد خرید اکانت دارید یا پابجي موبايل رو تازه نصب کردید ولی میخایید اکانت خفن بخرید ولی نمیدونید از کجا بخ ید و به کی اعتماد کنید!؟ من به شما فروشگاه خرید و فروش اکانت آی آر پابجي رو به شما معرفی میکنم. 
https://t.me/IRPUBG
چیت حذف چمن پابجي موبايل
چیت انتی بن و بدون نیاز به روت برای پابجي موبايل بدون یک درصد خطر بن شدن 
بازی رو بدون چمن و بدون کمپر تجربه کن 
از دست چمن های سانهوک کلافه شدی؟؟؟ راه حلش دست منه وارد ادامه ی مطلب شو تا راه حلش رو ببینی
 
ادامه مطلب
خرید چیت پابجي موبايل

چیت انتی بن و بدون نیاز به روت پابجي موبايل برای تمامی گوشی های اندروید متناسب با جدید ترین نسخه  و سیزن پابجي موبايل 
این چیت تا 3 سیزن کار میکند و پشتیبانی میشه و اپدیت این چیت تا 3 ماه برای شما به صورت اتوماتیک ایمیل میشود. 
این چیت یکی از بهترین چیت های جهان میباشد که سایت ثناگیم برای شما این چیت رو قرار داده و شما با خرید چیت پابجي موبايل میتوانید صاحب این چیت شوید. 
برای دیدن سایر امکانات چیت بر روی ادامه ی مطلب کلی
دانلود پابجي موبايل " PUBG MOBILE "
 
Pubg mobile _ پابجي موبايل یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب در زمینه بازی های اکشن و بازی بقا میباشد که تعداد زیادی نصب را درگوگل پلی به خودش اختصاص داده است .
این بازی مانند پابجي نسخه ویندوز 100 نفر در فاصله 8 در 8 کیلومتری قرار میگیرند و با ابزارهای مختلفی میجنگند و دفاع میکنند .
در طول بازی میتوانید از ابزارهای مختلف برای انتقال استفاده کنید .
این بازی به صورت آنلاین میباشد و برای اجراش باید دیتای آن را نیز دانلو
فروشگاه اکانت پابجي موبايل
 
پابجي موبايل در کشور ما جز 5 بازی محبوب و برتر است . این بازی تفاوت ها و شباهت هایی با بازی call of duty نیز دارد ولی در کل محبوبیت پابجي خیلی بیشتر است .
بیشتر بخوانید :
پابجي موبايل بهتر است یا کال آف دیتی ؟
 
وب سایت بزرگ آنلاین ها با سابقه درخشان که دارای نماد و لوگوی اعتماد زرین پال میباشد مکانی مطمن و خوب برای شما عزیزان برای خرید و فروش اکانت بازی های انلاین است .
نحوه خرید اکانت پابجي
جهت خرید اکانت های پاب
 
همونطور که میدونید برای خرید یوسی پابجي موبايل و پابجي موبايل لایت باید با دلار پرداخت کنید برای این کار باید یا مستر کارت و ویزا کارت داشته باشید و یا از طریق یک سایت معتبر مثل پابجي پی خرید بزنید تا براتون واریز کنن .
برای خرید یوسی همینجا کلیک کنید 
جهت خرید بی سی اینجا
 
هر سوالی در باره خرید داشتید میتونید باشماره سایت تماس بگیرید تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.
با پابجي پی با خیال راحت بازی کنید
 
ساعاتی قبل چالش های هفته ی ششم بازی پابجي موبايل منتشر شد که طبق معمول در ادامه ی مطلب میتونید ترجمه این چالش ها رو مشاهده کنید. همون طور که میدونید این سیزن دارای هشت هفته هست و در هفته های پایانی سیزن 7 بازی پابجي موبايل هستیم.
چیت بازی پابجي موبايل برای شبیه ساز گیم لوپ
چیت بازی پابجي موبايل برای کامپیوتر به همراه اموزش نصب و راه اندازی دقیق و کامل و اموزش انتی بن کردن چیت
این چیت امکانات فراوانی را در خود جای داده است  برای دیدن امکانات و لینک دانلود و ادامه ی مطلب بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید. 
ادامه مطلب
هر هفته چالش های جدید برای بازی پابجي موبايل منتشر میشه که شما میتونید با انجام این چالش ها RP دریافت کنید. در ادامه ی مطلب راهنما و ترجمه چالش های هفته ی سوم سیزن 7 بازی پابجي موبايل که برای شما قرار داده شده رو مشاهده کنید.
چیت حذف چمن پابجي موبايل
 
چیت بدون یک درصد خطر بن شدن به همراه اموزش راه اندازی و نصب و بسیار مناسب و عالی متناسب برای تمامی گوشی های اندروید  برای بازی پابجي موبايل
این چیت یکی از بهترین چیت ها میباشد که متناسب برای جدید ترین نسخه ی پابجي موبايل میباشد و شما اگر نسخه ی جدید هم بیاید تا 3 سیزن به شما به صورت رایگان بعد خرید داده میشود.
دارای پشتیبانی 24 ساعته و دو قابلیت بسیار عالی دیگر . برای دیدن ادامه ی مطلب و لینک خرید و دانلود به اد
چیت پابجي موبايل
چیت انتی بن و فول امکانات پابجي موبايل متناسب برای گوشی های غیر روت و روت
داری امکانات فروان و انتی بن 100 درصدی 
دارای پشتیبانی کامل
داری اموزش نصب به صورت قدم به قدم کامل
دارای پشتیبانی چیت در تلگرام تا یک سال
دارای هاست قوی و انتی بن 
این چیت توسط سایت ثناگیم از خارج از کشور با قیمت 100 دلار معادل 1 تا 1.5 میلیون خریداری شده و توسط برنامه نویسان سایت اپدیت شده و با قیمت بسیار ناچیزی به فروش گذاشته شده است . 
برای دیدن
چیت esp پابجي موبايل
چیت esp چیت انتی بن و بدون نیاز به روت میباشد که 2 امکان فوقالعاده دارد که بسیار بازی را ساده میکند و شما به راحتی میتوانید با ان دشمنان خود را تار و مار کنید
این چیت بر روی تمامی گوشی های اندروید نصب و اجرا میشود 
بدون نیاز به روت و بدون بن 
دو مدل چیت در سایت وجود دارد و قیمت های انها مساوی است  برای دیدن ادامه ی مطلب و خرید بر روی انها کلیک کنید تا به سایت اصلی هدایت شوید: خرید چیت esp پابجي موبايل  و خرید چیت پابجي موبايل
برای
همون طور که میدونید هفته ی هشتم اخرین هفته ی سیزن ششم بازی پابجي موبايل هست که به زودی اپدیت 0.12.5 این بازی منتشر میشه که شروع سیزن 7 بازی هست اگه اینستاگرام ما رو دنبال کرده باشید میتونستید اسلحه ها و اسکین هایی که در سیزن جدید (سیزن 7 ) مشاهده کنید. در ادامه مطلب میتونید ترجمه و راهنمای چالش های بازی پابجي موبايل رو مطالعه کنید.
پابجي موبايل نام بازی است که به راحتی توانست خود را در اکثر دستگاه ها ی اندرویدی و ios جای دهد و کمتر کسی پیدا می شود که اهل بازی باشد ولی با بازی پابجي موبايل آشنایی نداشته باشد. در این بخش از آموزش ها می خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که بتوانید با افرادی که هم زبان شما هستند بازی کنید.
ادامه مطلب
نوب خودتونید خیلی وقت نیس بازی میکنم پابجي لایته گوشیم حافظ درست درمونی نداره امیدوارم ک خوشتون بیاد ببخشید اگ بد بود من سعیمو کردم ک خوشتون بیاد واقعا اگه م.آرام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
چیت پابجي موبايل
متناسب با اپدیت جدید و بدون نیاز به روت
این چیت انتی نی می باشد و بر روی هر گوشی قابل اجرا می باشد
بر روی گوشی های سامسونگ اپل و شیائومی و گوگل و. تست شده است.
بر روی شبیه ساز ناکس بلواستکس و نیز تست شده است
فوایدچیت پابجي موبايل:
دست خدا: شما از پشت درخت یا سنگ یا هر جایی دیگر میتوانید تیر اندازی کنید بدون انکه یک تیر بخورید .حتمی تا الان با یک چیتر بر خورد کرده اید که شما رو میزنه و شما نمیبینیدش و بعد از مردن اسکوادتون میبیند
خوب چالش های هفته ی پنجم بازی پابجي موبايل امروز باز شد و !!!  از اپدیت بازی چه خبر بازی رو اپدیت کردین؟ اگه تا هفته ی بعد یعنی تا 29 خرداد بازی رو اپدیت بکنید میتونید 88bp و یه جعبه outfit III دریافت کنید! برای دیدن ترجمه و راهنمای چالش های بازی بازی پابجي موبايل سیزن 7 به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
ترجمه ماموریت فصل 12 پابجي موبايل
ترجمه ی تمامی ماموریت های سیزن 12 هفته ی اول و.  
هر هفته بلافاصله بعد از امدن در این پست گذشاته میشود 
شما میتوانید ترجمه ی فارسی این ماموریت ها رو از سایت ثناگیم مشاهده کنید. 
به صورت رایگان و بدون نیاز به دادن هزینه 
به همراه اموزش روش راحت حل کردن ماموریت ها 
برای تماشای ماموریت ها وارد ادامه ی مطلب بشوید: 
 
 میهن کلش
این هفته اخرین هفته ی سیزن 7 بازی پابجي موبايل هست که اگه اینستاگرام مارو دنبال کرده باشید مطالب منتشر شده در مورد سیزن 8 بازی پابجي موبايل رو مشاهده کردید. در صورت تمایل برای شارژ uc با قیمت مناسب برای الایت کردن اکانت و استفاده از جوایز هر سیزن میتونید به اکانت اینستاگرام ما دایرکت بدید.
پابجي یک بازی اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازی رفته و بازی کرده در این بازی هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازی رقابت کنید در بازی پابجي همانند بازی کلش اف کلنز شما میتوانید کلن داشته باشید یا به کلن های دیگران رفته و امتیازاتی را کسب کنید.
ادامه مطلب
اگر میخوایید از اخبار پابجي موبايل با خبر باشید در سریع ترین زمان، اگر میخوایید ترجمه ماموریت و ایونت هارو داشته باشب، اگر دنبال کانالی هستی که هرشب کاستوم روم جایزه دار بگزاره حتما کانال مارو در تلگرام دنبال کن. IRPUBG
https://t.me/IRPUBG
با آموزش تیراندازی در پابجي موبايل (PUBG Mobile)، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. بهترین بازیکنان پابجي موبايل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند.
نحوه تیراندازی در بازی پابجي موبايل
این مطلب حاوی نکاتی در مورد آموزش تیراندازی در پابجي موبايل است. هنگامی که PUBG برای Android و iOS منتشر شد، بازیکنان نگران این بود
به نام خدا
در این پست میخوام به شما یاد بدم چطور میتونیم پابجي موبايل رو روی کامپیوتر با ضعیف ترین سیستم اجرا کنیم .
اول از همه بگم پیشنهاد من استفاده از پابجي پیسی لایت هست که کیفیتش برابره با پابجي موبايل اما دنیایی بدون چیتر
که بزودی آموزش نصبش در وبمون قرار میگیره
اول از همه یک برای کامپیوترتون دانلود کنید ( پیشنهاد من betternet ) حالا وارد مرورگرتون بشید و سرچ کنید
" download gameloop "
​​​​وارد سایت رسمی گیم لوپ بشید و حالا براحتی گیم لوپ ر
پابجي یک بازی اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازی رفته و بازی کرده در این بازی هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازی رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید در بازی ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازی میکنند.
ادامه مطلب
​​
 پابجي موبايل 

پابجي موبايل (PUBG Mobile) یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی first person در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (یا همان Battle Royale) بوده و نسخه ی رسمی بازی محبوب Player Unknown Battleground برای موبايل و گوشی های اندرویدی به حساب می آید. بازی پابجي توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. در این بازی خوش ساخت شبیه به نسخه ی PC و کنسول شما بدون هیچ تجهی
                                        
بازی بتل رویال جدید برای گوشی موبايل ها با نام PUBG New State رونمایی شد. این بازی با پابجي موبايل اصلی جداست و شرکت سازنده آن نیز کاملا فرق دارد.
دستان بازی در سال 2051 رخ میدهد و جنگ به شیوه ای مدرن و نوین اجرا میشود. PUBG New State بزودی برای IOS و اندروید منتشر میشود.
هم اکنون این نسخه از پابجي قابل پیش ثبت نام است و شما میتوانید با جستجوی نام بازی در گوگل بازی را پیدا کرده و وارد گوگل پلی شوید تا پیش ثبت نام کنید.
           
بازی پابجي موبايل یک بازی اندرویدی ات که شما می توانید آزدانه در آن بازی کنید و برای زنده ماندن با رقیبان وارد بازی شوید و با سایر بازیکنان در بازی به رقابت بپردازید  تا برنده شوید و زنده بمانید در ادامه به رفع مشکل میکروفون در بازی پابجي موبايل می پردازیم.
آموزش رفع مشکل میکروفون در بازی پابجي موبايل
در بازی پابجي می توانید به صورت آنلاین با دیگر دوستان یا هم تیمی هایتان چت کنید بسیاری از کاربران نمی توانند در لابی (قسمت قبل از شروع کردن با

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


zoomtechnology.ir کريپتو با رها تک عکس مجله تفریحی و سرگرمی adnan100 skynews8 حداکثر کردن امنیت سرگرمی علمی ورزشی مطالب اینترنتی فروشگاه اینترنتی میهن استور uydsvg
دزدگ