نتایج جستجو برای عبارت :

نصب پیش فرض خدمات گوگل بر روی هواوی وای هفت پی

شرکت‌های هواوي و آنر در تلاش‌اند تا با وجود محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا و محرومیت از خدمات رسمی گوگل به فعالیت خود در بازار جهانی ادامه دهند. در همین راستا شرکت آنر و هواوي از نسخه بین‌المللی Honor 9X Pro و View 30 Pro به همراه نرم افزار‌ها و خدمات رسمی هواوي به عنوان جایگزین گوگل رونمایی کردند.
همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های هواوي و زیر مجموعه‌های آن از دریافت خدمات و برنامه‌های رسمی گوگل محروم شده‌اند، در همین
هواوي میت ۳۰ رسما از اپلیکیشن های گوگل محروم شد
البته این گوشی ها همچنان از اندرويد بهره خواهند برد که به صورت رایگان و متن باز در اختیار آن قرار داده می شود اما گوگل طی مصاحبه ای که اخیرا با ورج انجام داده تایید کرده که میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو (که گفته می شود ۲۷ شهریور امسال معرفی می گردند) از سرويس ها و اپ های گوگل بی بهره خواهند بود و این مساله با در نظر داشتن اهمیت اپلیکیشن های گوگل می تواند به ضرر هواوي تمام شود.
تعمیرات موبایل هواوي در اصفهان
تعویض تاچ و ال سی دی تمامی مدل های هواوي
تعویض باتری تمامی برند های هواوي با گارانتیه یکساله ماهه (همراه با گارانتیه بادکردن)
رفع مشکل داغ کردن گوشی هواوي
تعویض انواع آی سی ها و تعمیر روي بُرد گوشی
تعویض درب پشت تمامی مدل ها تعویض دوربین تمامی مدل ها
تعمیر اسپيکر و میکروفون
حل مشکل عدم آنتن دهی گوشی هواوي
حل مشکل خالی شدن شارژ گوشی هواوي
تعمیر گوشی های آبخورده هواوي
خدمات سخت افزاری گوشی های هواوي
خدم
بوسیله گفته ی مطبوعات فرانسه، ریچارد یو، مدیر بخش استعمال کنندگان هواوي اطلاع دادن کرده که گوشی های P40 و P40 Pro تو رويدادی داخل ماه مارس (اسفند) در پاریس رونمایی می شوند. P40 و P40 Pro ظاهرا از عملکرد و کیفیت عکاسی بالایی برخوردار خواهند بود. ریچارد یو همچنین رمز کرد که گوشی هواوي P40 Pro بدون خدمات و درخت سرو های موبایلی گوگل با اندرويد ۱۰ در اختیار کاربران صبر خواهد گرفت.مقاله های مرتبط:چین موسسه های دولتی خود را از استعمال از فناوری های آمریکایی منع
 هواوي امسال 270 میلیون نسخه تلفن همراه به فروش رسانده است  بنیانگذار هواوي اعلام کرده است که امسال علیرغم تحریم‌های ایالات متحده? 270 میلیون نسخه از گوشی های هواوي به فروش رفته است. این میزان فروش مورد نظریست که هواوي چند سال پيش برای آن هدف‌گذاری کرده بود. اوايل هفته بود که هواوي 64 روز زودتر نسبت به سال گذشته? از طریق شبکه‌های اجتماعی میزان فروش تلفن‌های هوشمند خود را اعلام کرد و گذر از فروش 200 میلیون نسخه‌ای گ
مدتی ست که از آغاز تحریم های ایالات متحده علیه هواوي می گذرد درواقع تحریم های آمریکا باعث شد تا کمپانی هواوي نتواند از سرويس های گوگل روي گوشی هایش استفاده کند. دامنه این تحریم ها به حدی گسترده بود که حتی باعث شد زیر مجموعه هواوي، یعنی برند آنر نیز از این کمپانی جدا شود. این تحریم ها باعث شد هواوي آنر را بفروشد تا بتواند به صورت مستقل به فعالیت و همکاری با کمپانی های آمریکایی ادامه دهد.
جداشدن آنر از هواوي باعث می شود تنها گوشی های فعلی آنر به
خبرگزاری فارس: گوگل از مدتی قبل به کاربران هدفون های بی سیم و بلوتوث خود موسوم به پيکسل بادز امکان داده است تا از خدمات ترجمه انی استفاده کنند و امروز بی سروصدا بر دامنه این خدمات افزود. این شرکت بر مبنای تغییراتی که در صفحه پشتیبان و اطلاع رسانی خدمات مذکور ارائه کرده از این پس چنین خدماتی را به کاربران تمامی هدفون ها و گوشی های اندرويدی که نرم افزار گوگل اسیستنت را نصب کرده باشند، ارائه می دهد.
این تغییرات از 11 اکتبر آغاز شده و تا قبل از آن ت
رفع خطای something went wrong و Try Again در گوگل پلی اندرويد
 
اکثر سایتا می گن کش گوگل رو بپاکید حل میشه. من زدم نشد.حتی حذفش کردم دوباره دانلود و نصب کردم نشد.
مشکل از اینترنت شماست دوستان.
یه بار شیلتر فکن اجرا کنید بعد گوگل پلی رو باز کنید بعدش اوکی میشه.
تست کنید نتیجه رو بگید.
توی تنظیمات شیلتر فکنتون باید اجازه دسترسی به شیلتر فکن رو به برنامه های گوگل بدید.
هواوي محصولات جدید خود را در خارج چین بدون سرويس‌ها و نرم‌افزار‌های گوگل به فروش می‌رساند. اما به نظر می‌رسد که این شرکت در نبود گوگل نیز موفقیت‌های زیادی به دست آورده است که فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery را می‌توان به عنوان یکی از آن‌ها معرفی کرد. اما هنوز تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های محبوب در فروشگاه هواوي وجود ندارند و صاحبان جدیدترین دستگاه‌های این شرکت در خارج از چین به استفاده از گزینه‌های دیگری مجبو
گوگل کروم – Google Chrome یکی از محبوب ترین مرورگرها می باشد که توسط شرکت گوگل طراحی و پياده سازی شده است. نسخه اول گوگل کروم برای ویندوز ارائه شد و بازخورد بسیار خوبی را از کاربران دریافت کرد و سپس گوگل کروم لینوکس و گوگل کروم مک از طرف گوگل ارائه شد. گوگل کروم دارای رابط کاربری ساده، سریع و امکانات خاص می باشد.
ادامه مطلب
هیچ روش رسمی برای نصب برنامه‌های گوگل در گوشی‌های هوشمند هواوي مانند Mate 30 Pro وجود ندارد. بنابراین ، اگر منتظر یک روش رسمی هستید، باید شما را نا امید کنیم. با این وجود روش‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارد که روشی جایگزین اما غیر رسمی به ما ارائه می‌دهد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، اکثر برنامه های گوگل به صورت رایگان و در دسترس نصب می شوند. یک روش جدید نصب ساده وجود دارد که نصب بسیاری از برنامه های گوگل را ساده می‌کند.
در نصب به ای
همین دیروز ، هواوي از ترکیب Mate 30 خود خبر داد و همانطور که پيش بینی می شود ، به دلیل ممنوعیت تجارت ایالات متحده که هواوي را در لیست سیاه قرار داده ، بدون مجوز رسمی Google راه اندازی می شود و شرکت های آمریکایی را از انجام کار با این شرکت چینی منع می کند.

پس از این رويداد ، ریچارد یو ، مدیر عامل هواوي به آندرويد آندرويد گفت: "من فکر می کنم این ممنوعیت در خارج از فروش چین تأثیر می گذارد. اما فروش چین بسیار زیاد خواهد شد زیرا این رقابتی ترین پرچمدار 5G در
طراحی سایت به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات،فروش،محصول یا اطلاع رسانی است.طراحی وب سایت یک پروسه است که شامل لایه سازی صفحات وب،تولید محتوی،طراحی گرافیکی و رعایت اسول سئو تشکیل شده است.پس اگر شما می خواهید یک وب سایت قدرتمند داشته باشید که بتوانید با استفاده از آن،خدمات،محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید،باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید.طراحان سه سوت وب با متخصصان حرفه ای
، به دنبال عرضه انواع اپلیکیشن‌ها به منظور به اشتراک گذاری سریع فایل‌های حجیم میان گوشی‌های اندرويدی نزدیک به هم، حالا گوگل قصد دارد خود این خدمات را به کاربران ارائه دهد.
 
خدمات یادشده که به اشتراک گذاری نزدیک یا Nearby Sharing نام گرفته، ابزاری در حال طراحی است که ارسال سریع عکس و ویدئو از یک گوشی اندرويدی به گوشی دیگر را ممکن می‌کند. خدمات مذکور فعلاً برای دو گوشی پيکسل ۲ ایکس ال و پيکسل ۴ به طور آزمایشی عرضه شده است.
 
برد این فناوری بین سه ت
بعد از قوانینی که ترامپ در راستای ممنوعیت برخی از کشورها اجرا کرده، هوآوی با مشکلات جدی مواجه شده است؛ اما گویا قرار است این مشکلات بدتر هم شوند. منابع رويترز گفته‌اند که گوگل فعلاً روابط و معاملات خود را با هوآوی متوقف کرده است. این روابط شامل انتقال سخت‌افزار و نرم‌افزار اختصاصی می‌شود و همین امر موجب شده است بازار گوشی‌های هوشمند هوآوی خارج از چین کساد شود. به گفته مسئولین، بعد از این اتفاق، دسترسی گوشی‌های این برند به آپدیت‌ها و به
خرید، فروش، تعمیرات، نصب و راه اندازی ایفون تصویری ساده و کدینگ .
با قابلیت ذخیره سازی تصاویر بر روي حافظه آیفون هنگام برقراری تماس، ارتباط داخلی بین واحد ها، اتصال دوربین مداربسته به آیفون و .
قابلیت باز کردن درب بدون کلید با وارد نمودن رمز یا کارت عبور در ایفون های تصویری کدینگ .
*دارای گارانتی و خدمات پس از فروش*
فروش ویژه به همکاران محترم و مشتریان عزیز .
نصب آیفون تصویری در جنت آباد ، نصب ایفون تصویری در جنت آباد ، نصب آیفون تصویری
گوگل این هفته اعلام کرد سرويس های
اساسی خود را در گوشی های هوشمند Huawei طبق محدودیت های اعلام شده توسط
ایالات متحده محدود میکند. این شرکت تا کنون اظهار داشت که اتهامات ایالات
متحده مبنی بر تهدید امنیتی تاثیر کمی در فروش خارج از ایالات متحده دارد.




 هدف دولت ترامپ محدود کردن نخستین برند
تکنولوژی جهانی است و اختلافات را با پکن در زمینه فناوری، تجارت و امنیت
سایبری روبرو می کند. این در حالی است که مدیران گوگل در توییتر خود نوشتند
انتقاد و بررسی تخصصی موبایل Huawei Mate 30 Pro ( هواوي میت 30 پرو )نقد و بررسی تخصصی موبایل Huawei Mate 30 Pro ( هواوي میت 30 پرو )قبلی از گوشی‌های خصوصی میت 30 و میت 30 پرو , در سال 20 هواوي با رو نمایی از موبایل P20 Pro ( پي 20 پرو ) تحولی عظیم در صنعت تلفن‌های همراه تولید نمود . بعد از آن از تمام حیث موبایل Mate 20 Pro ( میت 20 پرو ) را توسعه و گسترش داد و در غایت تلفن همراه P30 Pro با تکنولوژی دوچندان پيشرفته‌ و غلو باورنکردنی‌ از دیگر گوشی‌ها پيشی گرفت . در غایت این مارک عملکرد د
هواوي طی رويدادی آنلاین از گوشی‌های سری P40 رونمایی می‌کند
هواوي طی رويدادی آنلاین از گوشی‌های سری P40 رونمایی می‌کند
هواوي طی رويدادی آنلاین از گوشی‌های سری P40 رونمایی می‌کند : هواوي قصد دارد برای پيشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، پرچم‌داران خانواده‌ی P40 را طی رويدادی آنلاین معرفی کند.
هواوي نیز به جمع شرکت‌هایی پيوسته است که برای به حداقل رساندن خطر شیوع ویروس کرونا رويداد معرفی محصولاتشان را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کنند.
چندی
هواوي نیز به جمع شرکت هایی مستمر است که برای بوسیله حداقل رساندن خطر شیوع ویروس کرونا رويداد شناساندن محصولاتشان را به رخساره آنلاین برگزار می کنند.چندی پيش هواوي بوسیله رخ رسمی اخبار کرد که قصد دارد پرچم داران خانواده ی P40 را هنگام مراسمی اختصاصی در روز ۲۶ مارس ۲۰۲۰ (مصادف با ۷ فروردین ۱۳۹۹) رونمایی بطی ء. راحتی وجود این رويداد مقابل تشریفات هر ساله ی هواوي برای معرفی گوشی های این سری، در بطرف خانه پاریس فرانسه و درون برابر دیدگان حاضران بر
هواويدر تلاش است تا خلأ ناشی از فقدان Google Mobile Service یا به عبارتی GMS را درگوشی های هوشمند این شرکت پر کند. اخیرا و در روز توسعه دهندگان هواوي (Huawei Developer Day)، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد برای حل این مشکل از برنامه نویسان هندی بهره مند شود. در این مراسم چار پنگ (Charles Peng)، رئیس مرکز هواوي در هند توضیحاتی در مورد چگونگی حل و فصل مشکلات ناشی از تحریم های آمریکا برای هواوي ارائه داد. آقای پنگ گفته است که هواوي با همکاری توسعه دهندگان هندی تلاش می کند ا
ظاهراً تحریم Xiaomi توسط ایالات متحده رسماً آغاز شده است؛ برخی کاربران گوشی های شیائومی خبر از قطع دسترسی به اپلیکیشن ها و خدمات موبایل گوگل می دهند.
رابط کاربری سفارشی مبتنی بر اندرويد شرکت شیائومی MIUI نام دارد و این کمپانی معمولاً به روزرسانی هایی را برای آن عرضه می کند. اخیراً برخی از کاربران گوشی های شیائومی که نسخه جدید MIUI را دریافت کرده اند، متوجه شده اند که قادر به نصب خدمات موبایل گوگل (GMS) روي اسمارت فون خود نیستند.
به نظر می رسد این محدو
فراگیری حذف FRP در گوشی‌های هواوي با استعمال از وب سایت IMEI . INFOآیا برای شما پيش آمده است که در هنگام ورود به اکانت گوگل خویش در گوشی‌های هواوي گذرواژه یا این که پست الکرونیکی خویش را فراموش کرده باشید؟ برای پرهیز یا این که عبور از چنین قوانینی نیاز به یک رويه راه‌حل دارید تا از روش آن بتوانید تاییدیه اکانت گوگل را در دستگاه‌های هواوي بدور بزنید .
نکته : این روش به وسیله تارنما هواوي کشور‌ایران آزمایش نشده است و تنها ترجمه‌ی یک مقاله انگلیسی
اپ گالری هواوي در حال حاضر با اختلاف زیاد، پایین تر از پلی استور گوگل و اپ استور اپل، ثالث فروشگاه مبصر اپلیکیشن های موبایلبه حساب می آید. هواوي به دلیل بایکوت های بخت آمریکا تا شناسایی ثانوی مجاز بوسیله کاربرد از اپلیکیشن ها و خدمات گوگل نیست؛ به همین پندار شدیدا به فروشگاه اختصاصی خویشتن یعنی AppGallery وابسته است.ازاین رو این همکاری چینی در جدیت است تا ترقی دهندگان را به سازگار کردن اپلیکیشن های خویشتن با این فروشگاه تشویق یواش. هواوي برای
هواوي ماه گذشته، درفش دارهای جدید خانواده ی میت را با دوربین بهبودیافته و پردازنده ی ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ رونمایی کرد. گفته می شود هواوي با توجه به تحریم های ایالات متحده، با مشکل تأمین پردازنده ی کرین (Kirin) مواجه شده و TSMC تا قبل از اجرای این تحریم ها، عزب ۹ میلیون پردازنده دراختیار هواوي قرار داده است. حال با اینکه زمان زیادی از معرفی گوشی های میت ۴۰ نگذشته است، اولین اطلاعات هواوي P50 از به کارگیری تراش ی کرین ۹۰۰۰ در این گوشی حکایت دارند. ت
روش 1
در آندرويد:
سایت گوگل پلی, استفاده از گوگل پلی
تنظیمات را باز کنید . این برنامه با آی چرخدنده است که معمولا در کشوی برنامه Android شما قرار دارد.
سایت گوگل پلی, استفاده از گوگل پلی
روي Accounts ضربه بزنید این لیست تمام حسابهایی را که در تلفن Android خود وارد کرده اید، نشان می دهد.
در بعضی از نسخه های Android، این ممکن است در زیر "Cloud amp; Accounts" یا "Accounts amp; Sync" یا چیزی شبیه باشد.
سایت گوگل پلی, استفاده از گوگل پلی
روي Google ضربه بزنید این در کنار آی سفید با ق
خدمات ما شامل کلیه مواردی است که در گذشته نیاز به نصب داربست و یا استفاده از بالا بر بوده است.همچنین ارائه خدمات در کمترین زمان و بدون سد معبر صورت میگیرد تا کیفیت کار به بالاترین حد خود برسد. همچنین این خدمات شامل :خدمات نصب و تعمیر تابلو در ارتفاعخدمات نورپردازی و عیب یابی نورپردازی نماخدمات جوشکاری و برشکاری و تعمیراتخدمات بالا کشی و حمل اسباب به طور ایمن به طبقاتخدمات شستشوی نما (شیشه سنگ تیشه ای گرانیت آجری و )خدمات نظافت داخلی کارخان
هواوي یکی از شرکت های تولیدکننده ی ارشد گوشی در دنیا به احصائیه می آید و در سال های اخیر، محصولات متنوعی دردسترس مخاطبان قرار داده است. سال گذشته، ایالات متحده با مطرح کردن موضوع امنیت ملی و ارتباطات هواوي با دولت چین، این شرکت را تحریم کرد. به موجب تحریم هایی سرسختانه، شرکت های آمریکایی از باهم اتحاد کردن تجاری با هواوي منع شدند. بدین ترتیب، گوگل همچنین ارتباطات خویشتن را با هواوي قطع کرد. قطع ارتباط هواوي و گوگل به این معنی است که مایه ها
دانلود آموزش حل مشکل (Factory Reset Protection (FRP گوگل اکانت گوشی های هواوي با لینک مستقیم موضوع :دانلود آموزش حل مشکل (Factory Reset Protection (FRP گوگل اکانت گوشی های هواوي با لینک مستقیم این آموزش بصورت دو فایل ویدیو برای گوشی های هواوي قدیمی و سری جدید هست. آموزش برداشتن FRP گوشی های هواوي فایل ویدیوی 33 مگابایتی برای گوشی های معمولی هواوي می باشد. فایل ویدیوی 75 مگابایتی برای سری گوشیهای جدید هواوي که از روش بالا جواب گو نیست،می باشد Frp ی
گوگل ترنسلیت آفلاین برای اندرويد
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود گوگل ترنسلیت Google Translate 6.2.0 برنامه مترجم .https://daramesh.com › موبایل › اندرويد۲۱ مهر ۱۳۹۸ - Google Translate برنامه گوگل ترنسلیت خدماتی از کمپانی گوگل می باشد . سرويس مترجم گوگل نرم افزار رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندرويد عرضه کرده است تا . ترجمه آفلاین در هنگام سفر.Google Translate 6.4.0 دانلود مترجم گوگل ترنسلیت .mellimobile.com › google-translate۲۱ آذر ۱۳۹۸ - در این پ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


فروش ملک تهران آموزش صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب بوته کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. softbookfree گروه HB Jen hermaieni Reta's site اخبار بازار موبایل دانلود فایل
دزدگ