نتایج جستجو برای عبارت :

پنجره دوجداره

فلا کس یا فلاسک کدام تلفظ صحیح این محصول پر فروش است فلاسک شائ تشکیل شده از یک شیشه دوجداره گاز دار کاملا قلع اندود شده آینه ای و یک واشر برای گلوی فلاسک و یک جلد پلاستیکی و درب آن که خود عضوی مهم از اجزای این کالا است فلاسک چای معمولا از یک تا بیست چهار ساعت مایع و محتویات داخلی خود را در درجه حرارت داخلی ثابت نگه می دارد.
اگر مایع نوشینی داخل فلاسک داغ باشد آن را داغ و اگر سرد باشد آن را سرد نگه میدارد.
تست اولیه فلاکس تست ویو یا وی تی است یعنی ف
در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.
برای مشاهده ی ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
بدین منظور: 1- از منوی Start وارد Control Panel شوید. 2- سپس وارد Network Connections شوید. 3- کانکشنی که با آن به اینتر
خبرگزاری آریا – مایکروسافت به تازگی تست قابلیتی را در ویندوز آغاز کرده که می تواند چندین اپلیکیشن را در یک صفحه دسته بندی کند، درست مثل همان کاری که برای مدیریت تب ها در یک مرورگر انجام می دهید.این قابلیت که Sets نام دارد، فعلا در مرحله پیش نمایش به سر می برد و در حال حاضر تنها تعداد محدودی از اعضای برنامه اینسایدر ویندوز به آن دسترسی دارند. اما از همین الان هم مشخص است که انتشار این قابلیت می تواند تغییرات بزرگی را در محیط ویندوز به همراه داشت
نرم افزار سولو لانچر یک نرم افزار لانچر دیگر برای گوشی های اندرویدی است که تم های جدیدی و محیط ها و پنجره های متفاوتی برای شما ایجاد میکنه .
نرم افزار سولو لانچر یک نرم افزار لانچر دیگر برای گوشی های اندرویدی است که تم های جدیدی و محیط ها و پنجره های متفاوتی برای شما ایجاد میکنه .

اطلاعات فایل:

حجم فایل: 7 مگابایت
تاریخ انتشار:
June 12, 2016
قیمت: رایگان

لینک دانلود:
دانلود فایل نصبی
راهنمای دانلود:
توجه : این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید 4.0 و با
در این بخش از وبلاگ ما، آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار بیسیک ۴ اندروید به همراه روش های تغییر رابط کاربری و محیط برنامه، تنظیمات sdk، معرفی jdk و کتابخانه ها به برنامه و دیگر موارد مورد نظر برای شروع برنامه نویسی اندروید در این محیط با شما هستیم.ابتدا برای شروع نصب و راه اندازی نیاز است که ابزارهای لازم را دانلود و نصب نمایید.با کلیک روی گزینه زیر ابتدا jdk را دانلود و نصب کنید. (آموزش نصب نیز در پست مربوطه موجود است)دانلود JDK 8 + راهنمای نصب و راه
سلام شما به راحتی میتوانید چند پنجره باز کنید و از طریق هر کدام وارد اپارات شوید و ویدیو ی خودتان را اپلود کنید به سادگی به سرعت برق و باد . آوینا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
گوگل اندروید ۱۰ را رسماً برای خانواده پیکسل منتشر کردگوشی های پیکسل، پیکسل XL، پیکسل 2، پیکسل 2 XL، پیکسل 3، پیکسل 3 XL، پیکسل 3a و پیکسل 3a XL آپدیت به روز رسانی اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد.گوشی های قدیمی از پنجره آپدیت رسمی خارج شده اند ولی با این وجود آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرده 
گوشی آیفون 6 اس که از ارتفاع دوهزارمتری از پنجره ی هواپیما بیرون افتاده بود، به طرز حیرت انگیزی جان سالم به در برد و دوربینش تمام مسیر را فیلم برداری کرد.


افتادن گوشی موبایل از دست ممکن است برای هر کسی تجربه ی ترسناکی باشد؛ چرا که با تمام پیشرفت ها در تولید گوشی های هوشمند، این دستگاه های ارتباطی به شدت شکننده و آسیب پذیر هستند. حالا تصور کنید به جای ارتفاع یک یا دو متری، گوشی از پنجره ی هواپیما به بیرون پرتاب شود. احتمالا گوشی تکه تکه خواهد ش
نصب کمتازیا روی گوشی اندروید
مراحل نصب و فعال سازی برنامه کمتازیا : در صورتی که فایل نصب این نرم افزار را ندارید ابتدا این نرم افزار را با جستجوی ساده در گوگل دانلود کرده و سپس فایل را Extract کنید. بر روی فایل نصب نرم افزار (exe) کلیک و آنرا اجرا کنید. در پنجره باز شده زبان موردنظر را انتخاب و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

#نصب_کمتازیا_روی_گوشی_اندروید
#کمتازیا_چیست
#آموزش_کمتازیا
#دانلود_کمتازیا
#دانلود_کمتازیا_برای_ویندوز7
#نصب_نرم_افزار_کمتازیا_برای_و
انواع اپلیکیشن خدمات نظافت برای کسب و کار شما در شیراز
صنعت نظافت پیچیده و غول پیکر است. بازار بریتانیا برای نظافت قراردادی تنها 5.6 میلیارد پوند تخمین زده می شود. در این صنعت عظیم مجموعه ای از انواع مختلف خدمات نظافتی وجود دارد که برای انواع مختلف مشاغل مناسب است. این موارد از نیاز به تمیزکاری صنعتی گرفته تا تمیز کردن یکباره را شامل می شود.
در این مقاله ما برخی از انواع تمیز کردن موجود برای کسب و کار شما را بررسی می کنیم تا به شما کمک کند دقیقا
اپل در آخرین پست های منتشر شده پشتیبانی خود به پیام خطای اشاره می کند که برخی کاربران ممکن است هنگام اتصال یک اسکنر با کامپیوتر مک دریافت کنند. این پیغام خطا در اپلیکیشن های مختلف این وسیله نظیر اپلیکیشن کپچر تصویر، اپلیکیشن پیش نمایش و یا بخش پرینتر و اسکنر که در System Preferences قرار دارد دیده شود.
اپل می گوید که وقتی میخواهید یک اسکن را به یک مک متصل کنید، در هنگام اسکن کاربر ممکن است پیام خطایی را دریافت کند که می گوید اجازه باز کردن این اپلیکیش
دانلود فایرفاکس Firefox Browser برای اندروید و آیفون
با بیش از 100 میلیون دانلود از گوگل پلی
Mozilla Firefox Browser -فایرفاکسمحصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن
آموزش تغییر کیبورد گوشی های اندرویدی
اکثر افراد سال هاست که از تلفن های هوشمند با صفحات لمسی استفاده می کنند که باعث شده کیبوردهای لمسی نیز جایگزین صفحه کلیدهای فیزیکی قدیمی شوند. از مزایای استفاده از کیبوردهای لمسی در موبایل ها و تبلت ها امکان شخصی سازی آن و یا تغییر آسان کیبورد در صورت وم است. در ادامه نحوه تغییر کیبورد در موبایل ها و تبلت های اندرویدی را آموزش خواهیم داد. با موبایل کمک همراه باشید.
تغییر کیبورد اندروید change keyboard
هرگونه
برای چت در خصوصی دو حالت وجود دارد که برای هر دو باید روی اسم کاربر در لیست کلیک کرد و مطابق عکس زیر عمل کرد:در پنجره خصوصی آیتم هایی برای شما وجود دارد که طبق شماره ها در عکس چنین تعریف و توضیح داده می شود:1- ارسال پیام (با زدن دکمه اینتر در کیبورد یا اوکی در گوشی هم ارسال میشود)2- ارسال شکلک3- چت تصویری(توضیح : به زودی)4- چت صوتی(توضیح : به زودی)5- سیستم صوتی هشدار دهنده: با کلیک بر آن خصوصی وی میلرزد و اگر برای کاربر موردنظر خصوصی زیاد باز باشد این
پس از اجرایی شدن طرح رجیستری تلفن همراه ابهاماتی درباره چگونگی تشخیص قاچاق بودن یا نبودن آنها به وجود آمد که نایب رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با ارسال کد ۱۵ رقمی IMEI به سامانه پیامکی مشخص شده، می‌توان از این موضوع اطمینان حاصل کرد. البته گوشی‌های فعال شده تا ۲۸ مهرماه امسال (حتی اگر به صورت قاچاق وارد شده باشند) مشکلی برای مصرف‌کننده‌ نخواهند داشت.
ابراهیم درستی اظهارکرد: مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۶#* یا با بررسی کارتن یا گوشی
اپل هدفون های بی سیم خود را با نام AirPod معرفی کرده و آن ها را به گونه ای طراحی کرده که با گوشی های خود یعنی آیفون سازگاری کامل داشته باشد. اما نکته اینجاست که ایرپاد را می توان یکی از بهترین هدفون های بلوتوث موجود در بازار دانست. به همین دلیل است که کاربران گوشی های اندرویدی نیز علاقه مند به استفاده از این هدفون هستند. یکی از مشکلاتی که کاربران اندروید با آن مواجه هستند این است:
 
در قدم اول وارد سایت یک ابزار شوید و در امکانات وبلاگ دنبال گذینه (ابزار نظرسنجی) کلیک کنید 
و رنگ و را به سلیقه خود انتخاب کنید و گذینه ها را  اضافه   کنید و روی (ساخت کد ابزار) کیلیک کنید و کدی 
  راکه نمایش داده شد را کپی کنید 
 
 
 در قدم دوم وارد مدیریت  وبلاگ خود شوید و روی سه خط گوشه سایت کیلیک کنید وقتی که منو باز شد 
 
روی (تنضیمات و دیگر امکانات) کیلیک کنید، وقتی  که صفحه جدید باز شد روی (کد جاوا اختصاصی کاربر )  کیلیک 
کنید و وقتی پن
 
به گزارش TheVerge  از بلومبرگ، اپل احتمالا این ویژگی را به همراه ios ۱۶ معرفی خواهد کرد. این ویژگی به آیفون این امکان را میدهد که اطلاعات محدودی را حتی در زمانی که قفل است، نشان دهد.
 گورمن می گوید که احتمالا این صفحه‌نمایش همانند آنچه که در ساعت سری ۵ اپل وجود دارد خواهد بود و آیفون ۱۴ پرو و پرومکس فریم ریت صفحه نمایش را برای حفظ انرژی پایین خواهد آورد.
فعلا معلوم نیست که آیا آیفون جدید همان تکنولوژی صفحه نمایش پلی کریستالین اکسید با دمای پا
با این اپلیکیشن فوق العاده، امکانات و ظاهر مدیریت اس ام اس ها را تغییر دهیداین
نرم افزار با امکانات کم نظیر خود همچون ارسال پیام های متنی و چند رسانه
ای با سرعتی بالا و در پنجره ی پاپ آپ، قابلیت شخصی سازی مخاطبین
و دارای بیش از 800 شکلک زیبا، ظاهر پیش فرض موبایل شما را به رابط کاربری
جدید تغییر خواهد داد و شما می توانید به مدیریت بهتر SMS های خود
بپردازیددر نسخه جدید قابلیت گزارش تحویل MMS اضافه گردیده و بسیاری از مشکلات نسخه های قبل رفع شده ا
قطب نمای اندروید
 
Gamma Compass


 

 


 

قطب نما یکی از اساسی ترین برنامه هایی است که باید Android نصب کرده باشد. قطب نمای دقیق ترین برنامه قطب نما در Google Play است. برنامه قطب نما قطب نما در جیب شماست. از آن در سفرهای کمپینگ ، برای حرکت در قلمرو ناشناخته یا هنگام گم شدن استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است مفید باشد.حتی ممکن است یک روز زندگی شما را نجات دهد!
 
استفاده از قطب نما آسان است. فقط آن را مانند یک قطب نما و
#ترفند✅چگونه بدون این که به گوشیمون کوچکترین دستی بزنیم تماس ها رو جواب بدیم؟
ما توی این آموزش بهتون یاد میدیم که چطور وقتی دستتون بنده بدون این که به گوشی موبایلتون دست بزنید تماس رو جواب بدین یا رد کنید
مراحل:
1️⃣نرم افزار Vani رو دانلود و نصب کنید و سپس اون رو اجرا کنید
2️⃣حالا از پنجره باز شده روی گزینه Answer بزن و Yesرو با صدای خودت ضبط کن.
3️⃣روی Declineبزن و Noرو با صدای خودت ضبط کن.
4️⃣روی Speakerبزن و دوبارهYesرو ضبط کن.
5️⃣با انتخاب گزینه Silent و Blo
برای فلش کردن گوشی‌های سونی از نرم افزار sony flash tool استفاده می کنیم. همواره به یاد داشته باشید که از آخرین و به روز ترین نسخه این نرم افزار استفاده می کنید.
مراحل فلش کردن گوشی‌های سونی 
برای فلش کردن گوشی‌های سونی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.
[caption id="attachment_6768" align="aligncenter" width="451"] نصب برنامه sony flash tool[/caption]
 
 
بعد از نصب نرم افزار sony flash tool وارد درایو C می شویم.
پوشه flash tool را باز می کنیم.
پوشه driver را باز می کنیم.
نرم افزار driver را با انتخاب تمام
برای اولین بار، کاربران آیفون اپل پس از نصب iOS 14 ، از ویژگی تصویر در تصویر (PiP) لذت می برند. این به کاربران امکان می دهد فیلم ها را هنگام کارهای دیگر و استفاده از برنامه های دیگر تماشا کنند. iPad این ویژگی را داشت که به iOS 9 سال ۲۰۱۵ برگردد. طبق گفته برخی از کاربران توییتر (از طریق 9to5Mac) یوتیوب از طریق برنامه YouTube شروع به پخش تصویر در برخی از کاربران iOS کرده است. در حقیقتویژگی تصویر در تصویر یوتیوب در آیفون با iOS 14 در حال تست است. این ویژگی مدت هاست که در
اگر گوشی شما قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد به راحتی می توان با روشهای مختلف از اینترنت تلفن همراه در لپ تاپ و یا گجت های دیگر استفاده کرد.نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپمودم های وایرلس و یا وای فای، امروزه دارای نقش بسیار مهمی در خانه های هر یک از ما هستند و از آن ها برای جستجو و آگاهی در صفحات مجازی و. استفاده می کنیم و این استفاده در هر یک از متفاوت است. اما گاها ممکن است که شما نیازی به دستگاه مودم پیدا نکنید و از اینترنت سیم کارت خود
مایکروسافت در مورد فشار جدید باج افزار موبایل که از اعلان های تماس ورودی و دکمه Home آندروید برای قفل کردن دستگاه در پشت یادداشت باج استفاده می کند ، هشدار داده است.
یافته ها مربوط به گونه ای از خانواده شناخته شده باج افزارهای اندرویدی است که "MalLocker.B" نامیده می شوند و اکنون با تکنیک های جدید ، از جمله روشی جدید برای تأمین تقاضای باج در دستگاه های آلوده و همچنین مکانیزم مبهم سازی برای فرار از راه حل های امنیتی ، دوباره ظاهر شده است.
این پیشرفت در
خبرگزاری آریا – حالت تصویر در تصویر یکی از قابلیت های اندروید اوریو است که طرفداران این سیستم عامل بیش از هر چیز دیگری انتظارش را می کشند. به لطف این ویژگی می توانید ویدیوها ی خود را در یک پنجره شناور تماشا کنید که آزادانه در محیط اپلیکیشن ها حرکت می کند.حالا همین خصوصیت به آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل مپس نیز اضافه شده است. با دریافت نسخه 9.60 این اپلیکیشن برای اندروید، می توانید هنگام مسیریابی نقشه ها را به شکل یک پنجره شناور در بیاورید.البته شا
آموزش راه اندازی اینستاگرام بر روی ایفون
اینستاگرام: ورود به سیستم / ثبت نام از طریق برنامه iOS
به نوعی هر از چند گاهی از من در مورد اینستاگرام سال شده است ، و بنابراین تصمیم گرفتم که از نزدیک نگاهی به این "برنامه" بیندازم. اما اینستاگرام اکنون چیست؟ اینستاگرام یک پلت فرم به اشتراک گذاری عکس و فیلم "رایگان" است که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شده است. آیا این بدان معنی است که شما عکس ها و فیلم های خود را با دوستان / آشنایان / کل دنیا به اشتراک می گ
آیفون را از طریق یک لینک به کامپیوتر وصل کنیدارتباطی که با آیفون برقرار شده تمام مواردی است که برای اتصال آیفون به رایانه لازم است ، سپس مراحل زیر را دنبال کنید: [1] دستگاه iPhone را از طریق اتصال USB iPhone به رایانه وصل کنید. دستگاه iPhone خصوصی را در لیست منابع iTunes شناسایی کنید. نامی برای آیفون بگذارید. از منوی iTunes همگام سازی خودکار آیفون را از تقویم ها ، مخاطبین ، حساب های ایمیل و عنوان ها انتخاب کنید. اگر می خواهید iPhone خود را هنگام اتصال به رایانه مشخ
نحوه استفاده از تلفن Android خود به عنوان وب کم برای کنفرانس ویدیویی و جلسات مجازیاگر هر بار که بخواهید به یک جلسه مجازی وارد شوید ، از لایه برداری نوار از دوربین لپ تاپ خود مریض هستید ، بیشتر از تلفن اندرویدی که روی میز شما قرار دارد ، نگاه نکنید. درست است ، شما می توانید از تلفن Android خود به عنوان یک وب کم پیش ساخته برای تماس های ویدیویی Zoom یا Skype استفاده کنید - بدون کابل لازم نیست.
بسته به رایانه شخصی شما ، چندین برنامه مختلف وجود دارد که می توانید
۱-دستگاه iOS خودتان را چک کنیداپل آیدی شما در قسمت های مختلفی از دستگاه iOS برای برنامه های مختلفی استفاده می شود. ابتدا وارد بخش Settings آیفون، آی پد یا آیپادتاچ( iPod touch) خودتان شوید.
Apple ID on iPhone iCloud iTunes FaceTime
Settings: قسمت Settings را باز نموده و وارد your name در بالای صفحه شوید، اپل آیدی شما در بالای صفحه ی باز شده قرار دارد.
iTunesو App Store: قسمت Settings را باز نموده و وارد your name در بالای صفحه شوید، گزینه ی iTunes amp; App Store را انتخاب نموده، اپل آیدی شما در قسمت بالای صفحه نم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


sama-k دیجیا James's blog فروشگاه اینترنتی قطعه فروش cellphonez مطالب اینترنتی شبکه ما مطالب اینترنتی عشق در وادی محبت kahri
دزدگ